čtvrtek 31. prosince 2015

Poslední den v roce

Dny volna.
Vstávám brzy. Mám ráda rozbřesk ( do té doby pročítám na PC zajímavé blogy, tento jsem objevila až dnes!).


Dnes konečně mrzne (teda už druhý den).


Jdu vyvenčit Bredíka. V 7 hodin je venku -9,5 °C. I on se žene hned domů. Je to pes domácí.


Zalévám kytky ve sklepě ( :)), beru krmení (slunečnici) pro ptáčky.
Píšu. Co dělám? Vždyť to neumím!
Bredík papá (žere).
Jdu na balkón dávat ptáčkům.
Bred štěká (na balkoně), až se mu kouří od tlamy.

Někdo jede na kole (nestíhám vyfotit). Odvážný nebo otužilý cyklista.
Pes chce jít zase ven.

Jdu s ním, aspoň přikryji čemeřici a hyacint (možná už zmrzl) - je 8.30 hodin.Využiji větve od sousedů z vánoční výzdoby.


Usedám do křesla a pes si lehá. Snad už bude v klidu.


Volá teta. Nemohla odeslat sms. Jde na generálku novoročního koncertu do Rudolfina.
Snídám.

Jdu na PC hned to přepsat nebo si to rozmyslím. Kde mám brýle?
Dopisuji docházku (pracovní dobu) za měsíc prosinec.
Úklid, domácí práce, nic zajímavého...

Jdu na blogy - a tohle mě zaujme:
- mám moc ráda VILÍNY
- taky máme ve školce vrbičky
- teď mi došlo, že tohoto pana zahradníka znám z Receptáře
- stromy, stromy, mám je ráda, ráda je fotím
- á... advent, no souhlasím, obchodním centrům se raději vyhýbám (na nákup posílám svého muže, i když to vlastně celoročně a za to mu díky), dárky nakupuji nejraději na netu


Trochu hudby - není sice silvestrovská, ale je taková.... veselá



Tak to dopíšu a začnu se připravovat na večer, poslední v roce 2015. (Je 15 hodin, to "psaní" mi zabralo skoro celý den :D !? )



1 komentář: