pondělí 11. února 2019

Látkové růžičky

Už dlouho jsem si je chtěla vyzkoušet, tak když jsem se ráno dozvěděla, že mám volno (protože - jarní prázdniny), vrhla jsem se na to. Zbytků látek mám doma dost (protože jen tak něco nevyhodím, recykluji :))) ) a i když svída byla na podzim hodně ořezaná, pár proutků na věneček měla. Vše je tedy "fresh"😂.







6 komentářů:

  1. Thanks for a marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you are a
    great author.I will make sure to bookmark your blog and
    will eventually come back in the future. I want to encourage yourself to continue your great writing, have a nice holiday weekend!

    OdpovědětVymazat
  2. I wanted to thank you for this wonderful read!! I absolutely loved every little bit of it.
    I've got you book-marked to look at new stuff you post…

    OdpovědětVymazat
  3. What's up, all is going fine here and ofcourse every one is sharing information, that's in fact good, keep up writing.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné růžičky, děkuji za inspiraci, určitě vyzkouším :-D

    OdpovědětVymazat