neděle 23. března 2014

...

trojcípý šátek hotov, špatně se fotí

nový trojcípý šátek musí čekat na dokončení,
objednala jsem si málo příze :(
návod na pletení TADY ( v polštině)

to bude něco letního,
70% bambusu a 30% bavlny
rajče tyčkové třešňové - cherrola
trochu jara z krásného sobotního rána...





6 komentářů:

  1. Je ty satky jsou krasne oba maji hezky vzorek.Jaro je moc hezke obdobi ,vsechno se probouzi .

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký! A pěkný vzoreček, musel dát hodně práce, to počítání oček:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to počítání je nejhorší na začátku, než se začne "zobrazovat" vzorek, potom už to jde líp. Raději pletu tyto "krajkové" vzorky...hladce obrace je moc velká nuda, ale zase mám ráda tu jednoduchost na oblečení - svetry, halenky. Proto mám skoro vždycky několik věcí najednou rozpletených a střídám to. Hezký den!

      Vymazat
  3. Blani šátek je nádherný, muselo to být opravdu hodně počítání.
    Já už dlouho nepletla, budu se muset také do něčeho pustit.
    Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anny, děkuji. Já pletu většinou večer u tv a spíš v zimě, ale přemýšlím, že bych se mohla přestěhovat na léto ven a to nejen s pletením :) Krásný den!

      Vymazat